01-12-2015, 12:33 AM
Under krisen blev Omega kaldt af et par urmagere som verdens dyreste discount mærke. Det er ikke helt ved siden af. Men et tab på ca 20 - 45 % af listepris fra nyt af er åbentbart virkeligheden efter ca 1 - 4 måneders brug.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)