Seamaster 200 og andet
#8
Det er vanskeligt at sige - speedmaster eller seamaster. Så jeg forsøger så godt jeg kan med begge linier.
Men for at vende tilbage til seamaster linien, så har jeg da et par gode eksemplarer:

Den originale banan
En dejlig seamaster dykker f300
En automatik seamaster med plo prof hands
Big blue
En LE seamaster 007 40 års jubilæum
En seamaster automatik 120
En tarvelig beater - 200 Per Bond i Quartz (man kan vel altid kløve brænde)


Billeder kan komme hvis det har nogen interesse.
Både bananen og Big blue er nogle feeede ure. 
Big blue er med den tunge flight Master kasse, noget hovedtung til lænke efter min smag. 
Så den har jeg på en kraftig sort læder 

Bananen burde være på en 1171, men har ikke de rigtige emdestykker, så den er på en gummi dykker rem af suspekt kvalitet. 

Hilsen Loncar
Icon_+1
Svar


Beskeder i denne tråd
Seamaster 200 og andet - af Miwes - 12-01-2016, 08:49 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af gmt-geek - 12-01-2016, 09:35 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af Miwes - 12-01-2016, 09:46 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af gmt-geek - 12-01-2016, 10:05 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af Miwes - 12-01-2016, 10:26 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af Geodoc - 12-01-2016, 02:19 PM
RE: Seamaster 200 og andet - af Miwes - 12-01-2016, 04:56 PM
RE: Seamaster 200 og andet - af Loncar - 20-01-2016, 12:06 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af gmt-geek - 20-01-2016, 09:03 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af TioMalo - 20-01-2016, 12:10 PM
RE: Seamaster 200 og andet - af Loncar - 20-01-2016, 03:14 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)