Seamaster 200 og andet
#10
Hejsa Torben og godt nyt år !
Billedet som du har beskrevet som 1970 - ST 145.0023 Seamaster "Anakin Skywalker" ser lidt spøjst ud... ER det et Omega überhaupt ?

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar


Beskeder i denne tråd
Seamaster 200 og andet - af Miwes - 12-01-2016, 08:49 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af gmt-geek - 12-01-2016, 09:35 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af Miwes - 12-01-2016, 09:46 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af gmt-geek - 12-01-2016, 10:05 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af Miwes - 12-01-2016, 10:26 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af Geodoc - 12-01-2016, 02:19 PM
RE: Seamaster 200 og andet - af Miwes - 12-01-2016, 04:56 PM
RE: Seamaster 200 og andet - af Loncar - 20-01-2016, 12:06 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af gmt-geek - 20-01-2016, 09:03 AM
RE: Seamaster 200 og andet - af TioMalo - 20-01-2016, 12:10 PM
RE: Seamaster 200 og andet - af Loncar - 20-01-2016, 03:14 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)