20-01-2016, 12:10 PM
Hejsa Torben og godt nyt år !
Billedet som du har beskrevet som 1970 - ST 145.0023 Seamaster "Anakin Skywalker" ser lidt spøjst ud... ER det et Omega überhaupt ?
Mvh. John
Billedet som du har beskrevet som 1970 - ST 145.0023 Seamaster "Anakin Skywalker" ser lidt spøjst ud... ER det et Omega überhaupt ?
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)