Speedmaster tintin vs. traditionel speedmaster?
(14-03-2016, 04:39 PM)Avantismo Skrev: Dont mess with perfection.

Jeg havde beholdt den originale.

Tin tin versionen er bestemt fed. Den originale er bare federe (i min verden)

Tak for det. Jeg har stadig ikke bestemt mig, og kan slet ikke finde ud af det Icon_head

(14-03-2016, 05:08 PM)whoa Skrev: Jeg syntes den originale er vold lækker.. Tin tin.. Not so much!

Sent using rock, paper scissor!

Det virker meget til at være hate it or love it, mht. til den tintin :D

(14-03-2016, 05:50 PM)guru1313 Skrev: Go ahead Jacob...
Har selv overvejet TinTin modellen, den vil stå godt til min TinTin raket og mine særlige udgaver af tegneserierne. Og jeg synes at historien om at Hergé dynastiet sagde nej tak til kombinationen, holder 100%.
Der kører en tråd på TZ-UK om selv samme model og der noget med, at på første model, var spidsen af stopursviseren en TinTin raket.

Jeg overtager gerne den"gamle" Speedy uden du taber på den Icon_blink

Mvh
Allan

Hehe, tanken er da også at pengene jeg får oveni går direkte til sådan en tintin rakat! Icon_hjerte Men jeg tror det eneste jeg kan gøre nu er at sove på det, også mærke hvad mavefornemmelsen i morgen tidlig siger mig.

(14-03-2016, 06:12 PM)PHO Skrev: Tro mig, man kan sagtens have mere end en Speedy. Så min anbefaling vil være at prøve det, fortryder du er den nem at komme af med. Jeg kan sagtens forestille mig den den som nr. 3 hos mig.

Enig! Man kan ikke få nok speedyer. Men som min samling er lige nu, foretrækker jeg at sprede min samling lidt mere, for at have lidt mere afveksling :D Og ja, fortryder jeg så kan den da nok godt sælges :)
If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Speedmaster tintin vs. traditionel speedmaster? - af jacobzimmer - 14-03-2016, 09:23 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)