23-04-2013, 07:16 PM
De har ikke en kæft forstand på det - Kort sagt. For mange tøsebørns vedkommende handler det om at der skal stå Louis Vuitton, D&G eller Cavalli på urskiven, fordi det er det de forbinder med dyre mærker indenfor modeindustrien. De er ganske enkelt ikke klar over at der findes noget der hedder Haute Horolgerie, ligesom der er noget der hedder Haute Couture....
Min kone har en Submariner og hun er brandhamrende glad for den, men der er ingen tvivl om at det kun er pga min interesse at det også har fanget hende. Men sjovt er det at hun nu har en KLAR holdning til hvad der er et fedt ur og hvad der er noget popknald.... Og så syntes hun at det er pissesjovt at hun har et dyrere ur end direktøren i den virksomhed hun arbejder i - og at hun i øvrigt ved en hel del mere om Horologi end ham :-)
Min kone har en Submariner og hun er brandhamrende glad for den, men der er ingen tvivl om at det kun er pga min interesse at det også har fanget hende. Men sjovt er det at hun nu har en KLAR holdning til hvad der er et fedt ur og hvad der er noget popknald.... Og så syntes hun at det er pissesjovt at hun har et dyrere ur end direktøren i den virksomhed hun arbejder i - og at hun i øvrigt ved en hel del mere om Horologi end ham :-)
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)