21-12-2016, 12:26 PM
(20-12-2016, 09:08 PM)Cis Skrev: De Jubilee lænker der sidder på mine nuværende egne 3 Rolex, er meget pænere lavet, der kan man ikke se folderne i enderne, på samme tydlige måde, som på billedet i auktionen..
Hvis Rolex sommetider laver sådan noget klamp som vist i auktionen, så burde de købe deres lænker i Kina, i stedet for selv at lave dem, der kan jeg meget nemt finde Jubilee lænker, der er meget pænere lavet, og så koster de kun få $ pr stk.
Det undrer mig også, at der så hurtigt kommer stræk i Rolex´s Jubilee lænker, det burde kunne lade sig gøre, med nutidens materialer, at lave nogle lænker, der kan holde bedre til hverdags brug..
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvorvidt dit indlæg er skrevet med blink i øjet og fra den vitsige hjørne...
"Rolex sommetider laver sådan noget klamp som vist i auktionen" Ja, noget som næsten var lige så frygteligt som den viste fake lænke på eBay. Den slags lavede de for 40 - 50 år siden, eller, den fabrik i Mexico som Rolex US havde licenseret produktionen af lænker. Og, desværre, den gang kunne kineserne slet ikke lave pæne lænker. Hverken for få $ eller mange
"De Jubilee lænker der sidder på mine nuværende egne 3 Rolex, er meget pænere lavet, der kan man ikke se folderne i enderne, på samme tydlige måde, som på billedet i auktionen.. " De Jubilé lænker i dine tre Rolexure... er du helt sikkert på hvor hen de er produceret ? Jeg mener bare at hvis de virkeligt er så pæne... Måske kommer de derfra hvor de kan for få $ lave de skønneste ting ?
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)