Seiko Sumo - Pepsi
(17-09-2017, 12:24 AM)Miwes Skrev: Jeg ved ikke hvordan i har det med ure med pepsi dial, men det er bare så fede farver til et ur, så blå skive og lünette med røde og blå farver  Icon_Up 

Jeg er helt med dig her, Michael - Pepsi farveskemaet til ure har bare et eller andet "magisk" over sig ! Din Pepsi Sumo med blå skive er et fantastisk eksempel på, hvordan en diskret "modding" kan transformere et i forvejen flot ur.

Gule og orange skiver er også super flotte, ex. din "nye" gule Breitling - jeg har selv en Seiko Monster med orange skive. Men personligt er det for mig mest et udpræget sommerur, hvor Pepsi farverne er langt mere anvendelige.

Men alt er jo et spørgsmål om personlig smag og præferencer, heldigvis !!  Icon_Up

Det ur, som du viser, er startet ud som en alm. blå Sumo og har så fået monteret Pepsi lunetteindlæg fra Yobokies + double domed safirglas fra Chrystaltimes. Grunden til, at jeg ved det er, at det oprindeligt har været mit ur, som jeg købte fra nyt i juli 2016, ligesom jeg bestilte delene hjem ved samme lejlighed. 

Jeg solgte dog uret for at financiere noget andet, inden jeg fik monteret delene, hvilket den næste ejer så gjorde.

Men jeg har svært ved at undvære et Pepsi, selvom jeg har solgt ud af alle mine dyrere ure, så derfor har jeg nu en Pepsi Turtle som dagligt ur - en SRP779J1, der er født med sort skive og Pepsi lunette. Uret er dog "modded" med "coin edge" lunette, nyt indlæg med større "perle", safirglas, Kanji datohjul og "lollipop" sekundviser, samt en lænke fra Strapcode.

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Seiko Sumo - Pepsi - af Miwes - 16-09-2017, 04:17 PM
RE: Seiko Sumo - Pepsi - af Miwes - 17-09-2017, 12:24 AM
RE: Seiko Sumo - Pepsi - af pbr - 17-09-2017, 09:06 AM
RE: Seiko Sumo - Pepsi - af Miwes - 17-09-2017, 11:03 AM
RE: Seiko Sumo - Pepsi - af pbr - 17-09-2017, 12:10 PM
RE: Seiko Sumo - Pepsi - af Miwes - 17-09-2017, 01:38 PM
RE: Seiko Sumo - Pepsi - af tg - 19-09-2017, 10:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)