11-05-2013, 02:56 PM
Jeg kan ikke udtale mig seriøst om priserne på Rolex i DK kontra resten af EU, men på vintage Omega ligger vi nærmere under end over - hvis vi tager den gennemsnitlige udbudspris i hvert fald. Priserne på fx. Constellations på Chrono24 er som gennemsnit noget højere end DK priser - også selvom vi antager at hvert ut bliver forhandler fx. 10% ned - det bliver de danske vel også.
Men det er klart at hvis man udelukkende leder efter "hvor findes det absolut billigste Constellation af en bestemt model" er dert ikke sansynligt at det lige er DK, vi udgør vel højest 3% af udbudet så sansynligheden for at billigste ur lige er i DK er tilsvarende 3%.
Det er vel også klart at auktions priser er lavere end hos handlende og hvad det angår mener jeg at DK og Sverige er fine steder at handle vintage Omega. Prismæssigt men også fordi der ikke er mange frankenure og klyture.
vh baun
Men det er klart at hvis man udelukkende leder efter "hvor findes det absolut billigste Constellation af en bestemt model" er dert ikke sansynligt at det lige er DK, vi udgør vel højest 3% af udbudet så sansynligheden for at billigste ur lige er i DK er tilsvarende 3%.
Det er vel også klart at auktions priser er lavere end hos handlende og hvad det angår mener jeg at DK og Sverige er fine steder at handle vintage Omega. Prismæssigt men også fordi der ikke er mange frankenure og klyture.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)