Køb af vintage Omega med blå dial
(21-06-2018, 10:16 AM)Woooop Skrev: Helt fantastisk med sådan et hurtigt og yderst brugbart svar, - tak for din tid! Jeg "låner" desuden dine gode forslag til spørgsmål :-)

Hvis man går ind på køberens egen hjemmeside, så daterer de uret til ca. 1972 - deraf min forvirring om serienummeret (som jeg selv fik til 1976).

Herudover - hvad tænker du om prisen? Er den fair nok?

Endnu engang tak.

Jeg var ikke inde på deres egen side, men 1972 tror jeg ikke det er fra, selvom der nu godt kan være lidt forskelle i de forskellige serial opslags databaser....

Der er selvfølgelig den mulighed at service kortet ikke er til selve uret, men det kan du jo sikre dig ved at få et billede af urværket hvor serie nummeret også er printet....

Personligt tror jeg dog ikke der er fusket med det - cal. 1012 - som der også står på service kortet - blev brugt i disse ure.....

Prisen - tja tjo - svært at sige - dog får man ikke ret meget i dag for den slags penge og et Omega AD service alene koster nok mere end halvdelen af den pris det er listet til....

Dog vil jeg da tro du kan slå en 100gbp af uden problemer - måske mere hvis du spørger pænt og virker oprigtig interesseret...  Icon_blink

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Beskeder i denne tråd
Køb af vintage Omega med blå dial - af Woooop - 21-06-2018, 09:22 AM
RE: Køb af vintage Omega med blå dial - af gmt-geek - 21-06-2018, 10:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)