19-05-2013, 12:47 PM
Jeg har haft en snak med Sinn kunde center om deres coat løsning på U1eren,
nu er jeg godt klar over at man selvfølgelig får den sædvanlig salgs tale, men de sagde rent faktisk at coatingen på ydersiden var valgt netop pga.
den meget nemme aflæsning af uret det giver, de havde (selvfølgelig) fuld tiltro til at deres coat kunne holde til det brug en U1 måtte møde,
men de fjerne den gerne UB hvis man havde uret til service hos dem.
Man kan gøre flere ting hvis man ikke ønsker coatingen,
fjerne den eller som Torben sagde til træffet få monteret et U2 glas,
netop det at der kan gøres noget ved "problemet" gør også at det aldrig ville blive en dealbreaker for mig.
Men som Torben sagde til mig at hvis han fik en MMer ville det første der skete være at det fik monteret safir,
jeg mener på den anden side at en MMer SKAL have hardlex.
Sådan er vi så forskellige
men det er da lækkert at man kan gøre noget ved det, var det noget som ikke kunne ændres kunne jeg se hvorfor det kunne være en dealbreaker.
nu er jeg godt klar over at man selvfølgelig får den sædvanlig salgs tale, men de sagde rent faktisk at coatingen på ydersiden var valgt netop pga.
den meget nemme aflæsning af uret det giver, de havde (selvfølgelig) fuld tiltro til at deres coat kunne holde til det brug en U1 måtte møde,
men de fjerne den gerne UB hvis man havde uret til service hos dem.
Man kan gøre flere ting hvis man ikke ønsker coatingen,
fjerne den eller som Torben sagde til træffet få monteret et U2 glas,
netop det at der kan gøres noget ved "problemet" gør også at det aldrig ville blive en dealbreaker for mig.
Men som Torben sagde til mig at hvis han fik en MMer ville det første der skete være at det fik monteret safir,
jeg mener på den anden side at en MMer SKAL have hardlex.
Sådan er vi så forskellige
men det er da lækkert at man kan gøre noget ved det, var det noget som ikke kunne ændres kunne jeg se hvorfor det kunne være en dealbreaker.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)