Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen!
Hej John,

Allerførst et stort tillykke med et meget lækkert ur!! Det er lige den version med hvid skive som jeg gerne selv ville have skulle jeg skifte i dag.

Apropos lænke og remstørrelse. Jeg er meget høj og kan ikke gå med almindelig skjortestørrelse, skal altid have ekstraærmelængde. Jeg tror at vi er nødsaget til at indse at vi er nogle som bare ikke kan passe alt standard. Du siger jo selv at Panerais standard rem er for lille, så jeg tror ikke at IWC's lænke og remlængde er for kort. Til 3536 kan man få små ekstraled som gør at lænken sidder helt rigtig, mon ikke det også gælder her? Et andet alternativ er velcroremmen som er forberedt til at sidde udenpå en dykkerdragt, den kan du helt sikkert passe.

Jeg mener stadig at IWC laver grundigt om på standard værket som tidligere så det opfylder deres høje kvalitetskrav, bla. Indsætter de komponenter som ikke slider så voldsomt på værket så det ganske enkelt holder længere.

Der hvor jeg véd at de har slækket på kvaliteten er på forgyldningen af værket som i stedet nu er forniklet som 'i gamle dage'.

Held og lykke med uret, det klæder dig rigtig godt!

Mvh
Michael
İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - af MichaelSC - 28-05-2013, 03:56 AM
Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - af Black Seal - 28-05-2013, 08:38 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)