Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen!
Så er der ankommet et halvt led og en XL gummi rem fra Ole Mathiesen Icon_hello Men hvad er nu det Icon_e_surprised Det halve led ligger i en allerede åbnet lille pakke, som så er lukket med tape Icon_e_surprised Icon_e_surprised Ingen pins til at montere med Icon_rolleyes For f.... da også Icon_evil

İmage

Heldigvis kan jeg da montere det halve led med et par af de "tiloversblevne" pins, med deraf følgende huller i siden på et par led Icon_e_confused Pænt ser det ikke ud, og i orden er det vel heller ikke, at man venter knapt tre uger på tingene, for så at finde en allerede åbnet pakke uden monteringspins? Det hele til fuld pris og uden forklaring, vel at mærke Icon_rolleyes

Nu har jeg så skrevet en pæn og venlig mail med dokumenterende foto til forhandleren, hvor jeg pænt efterspørger to pins til levering hurtigst muligt. Om jeg er imponeret over AD servicen fra IWC, spørger du? Hmmmm, lad mig lige tænke lidt over dét spørgsmål.... Icon_naugthy
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - af Black Seal - 28-05-2013, 08:38 AM
Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - af Joepete - 20-06-2013, 05:18 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)