Afstemning: Hvad kster det at lave et perfekt ur - uden værket?
1. Kan laves for under 500 kr
2. Koster nok mellen 500 og 1000 kr
3. Koster nok 1000 - 2000 kr
4. Koster nok 2000 - 5000 kr
5. Koster over 5000 kr
[Vis resultater]

Hvor meget behøver et ordentlig ur at koste?
baun Skrev:Jeg tror vi betaler kassen for navn og image - og varm luft.....

vh baun

Det må være denne sætning som kan opfattes som at vi bliver snydt når vi køber dyre ure.

Og jo det kan jeg godt genkende.

Ingen tvivl om at vi betaler meget for navn og image. Og det er jo grundlæggende "varm luft" altså noget uhåndterligt og diffust som i bedste fald varmer lidt.

Vores problem er vel at det kan være svært at få de nyeste løsninger. De helt særlige kvaliteter som kun dyre ure tilbyder uden at betale for navn og image?

Så skal man finde et ukendt mærke som tilbyder alle de andre kvaliteter, men hvor der altså ikke er ofret på markedsføring og image. Findes det? Sikkert, men hvem vil have noget super luksus, som ikke engang urtosser kender? Icon_mrgreen Ikke mange tror jeg. Så vi vil altså godt have mærke og image og vi vil også betale for det Icon_naugthy

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvor meget behøver et ordentlig ur at koste? - af Black Seal - 23-06-2013, 04:54 PM
Re: Hvor meget behøver et ordentlig ur at koste? - af baun - 24-06-2013, 11:38 AM
Re: Hvor meget behøver et ordentlig ur at koste? - af Black Seal - 24-06-2013, 02:25 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)