11-12-2011, 07:53 PM
KlausM Skrev:Personligt vil jeg gerne have en saglig kommentar hvis jeg beder om det. Det kan så være både positiv og negativ kritik. Men beder jeg ikke om det og kan man ikke sige noget positivt så bør man nok ikke kommentere. Dette er ikke en holdning jeg normalt har men på baggrund af erfaring fra netop vintage ure ved jeg at der er nogen der sætter en ære i at lukke en gang lxxt ud hver gang. Her er det så at pli og høflighed kommer ind. Det kan så være man mener det er rygklapperi men så kan man jo bare holde sig fra at kommentere. Jeg er ikke tilhænger af at fortælle folk at de har købt noget lxxt når de stolt viser det frem. Det fører ikke til så meget.willy
Mvh
Klaus
Citat:It is not possible and not honest to say something positive when you do not mean it.I would never say anything negative just to hurt somebodys feelings. But if you ask an opinion and get one that is negative ,that is fair.And people will never learn anything about watches or anything else for that matter if you tell them lies.If a new beginer in the watch world buys say a Rolex and thinks he has purchased the very best of swiss watchmaking.Is it okay to let him go on thinking this or do you give him a bit of your knowledge?In my opinion there has been to much of this attitude on Vintage and it has a very negative effect.And god help anyone who dared to criticize a Rolex Omega etc etc.So i have to disagree with you on that point Klaus
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)