17-10-2013, 10:37 PM
phrede Skrev:Som nævnt overvejer jeg KRAFTIGT at bytte mit Submariner 114060 til et
"SpeedmasterMoonwatch Omega Co-Axial Chronograph 44.25 mm" (Satme noget af et navn!) med ref. 311.30.44.51.01.002 (Satme noget af et ref nummer)
Jeg synes at det bevarer mentaliteten fra originalen meget meget fint (tool, der har ekstrem god læsbarhed) samtidigt med at finishen har fået en kvante-spring opad. Jeg har tidligere haft et 3570, som jeg ikke kunne forenes med (primært grundet plexi men også værket desværre), men jeg tror nu at dette burde kunne leve op til mine krav:
Har haft dette ur på håndleddet, og det har lidt af en wrist presence sammenlignet med de gamle speedyer, men det er stadig meget harmonisk. Med det nye coax krono værk er det også væsentligt dyrere end Moon watch, men fedt er det sgu!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)