02-11-2013, 08:44 PM
TimeToWatch.dk Skrev:Smut forbi Klarlund og få en anden skive på. Mener de ligger i 3.000 kr. og så får du præcis den det skal være. Du kan godt finde dem brugt men sikre dig lige at det passer et cal. 31xx. Mht. lænken vil jeg anbefale dig at beholde Jubilee lænken på, da den rigtige SEL-Oyster let løber i 8-10 k til den model. Mit bedste råd til folk der køber DJ ure er at købe dem som de præcis vil have dem. Jeg syntes tit jeg får henvendelser fra folk der har fundet et billigt DJ, som "bare lige" skal have anden skive og lænke. Før den operation er på plads er den gode handel altid faldet til jorden. Så køb DJ som de præcis skal være og giv 2-3 k mere i første omgang.
Så billigste løsning er at sælge uret og finde et der passer hendes smag. Beklager...![]()
/Mads
Hej Mads,
talte tidligere med Klarlund og kunne forstå på dem at man kunne tilkøbe en sort skive for 3750kr inkl montering. Men tænkte man måske kunne være heldig at finde denne brugt, til en billigere pris men ellers er Klarlund bestemt en mulighed. Og hvis jeg var rigtig rigtig heldig, så kunne det være at nogen ligefrem ville bytte skiver:-):-)
Jeg har faktisk i dag købt DJ uret og fik denne til en rigtig fornuftig pris, apropos det du skriver nedenfor:-) Den er fra 2008, Klarlund papirer med alt tilbehør - pris; 23.000kr (god pris ik?!). Det er klart hvis jeg skal ud og købe ny skive samt lænke, så er vi oppe på 10k mere og så er prisen måske ikke lige så attraktiv men på den anden side så har pigebarnet jo også lidt at lege med, medmindre jeg sælger den blå skive samt jubilee lænke.
Kunne sikkert godt at have fundet noget til 25-30.000kr og så passede det hele "perfekt" men men Klarlund papirer og et rigtigt nydeligt ud, synes jeg faktisk at det stadig er et godt køb jeg lavede i dag.
Hvad tænker du!?:-)
Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)