Urskive og lænke til en Datejust 116200
TimeToWatch.dk Skrev:Jo bevars det er da en fin pris, men uret skal jo også spille mht farve og lænke, da det ellers kan være et fedt. Mine erfaringer er at det er svært at finde nyere pæne DJ skiver og prisen er ca. 2-3 k brugt. Lænken er som jeg skrev ca. 8-10 k og jeg ser dem stort set aldrig til salg. Så jeg er lidt bange for at du hænger på den løsning du har anskaffet dig, og så må hun bare være tilfreds med den Icon_e_wink

/Mads

Jeg er helt enig i, at man ikke blot skal købe et ur fordi det er "billigt" men kæresten prøvede/så uret og syntes da også det var et rigtig pænt ur. Men ligesom jeg har extra remme til nogle af mine ure, så kan hun jo også have en extra rem/lænke - en rem/lænke kan jo give uret et helt nyt look.

Vedr skive tror jeg dog hun hælder mest til mest til et sort i dag, men derfor kunne det godt være hun en dag kunne tænke sig at sætte en anden skive i (blå).

Hvad tænker du prisen skulle have været på DJ uret. Det er i fantastisk stand, men hende som solgte det havde ikke så meget forstand på ure..det koster jo som nyt inde hos Klarlund omkring 43k.

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Urskive og lænke til en Datejust 116200 - af Boxter - 03-11-2013, 08:22 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)