07-01-2014, 02:50 PM
Jeg kan ej hellere læse fransk, men det man kan se er 5700 sfr er ca 34500 kr og at det er begrænset til 1 stk pr kunde, og at det ikke må videresælges de første 12 mdr.!
Men jeg tror ikke at urene er fake, for så er deres forretning utroværdig ...
et eksempel, som intet har med dette at gøre !!
Jeg købte i efteråret 2 rejser til krabi i thailand i 15 nætter på 4 stjernet, i en sweetdeal, som kostede det halve altså 50 % i rabat, der var 24 rejser, og det var med startour, i starten ville de ikke sættes i forbindelse med de rejser, men det viste sig at være et reklamestunt, eftersom de ikke havde prøvet noget lignende og at gav underskud.
Jeg ved at det var halv pris, da jeg var der, året før,samme tidspunkt.....
Det jeg vil sige er at man ved jo ikke, hvordan det er strikket sammen, men man ved at det får stor omtale
Men jeg tror ikke at urene er fake, for så er deres forretning utroværdig ...
et eksempel, som intet har med dette at gøre !!
Jeg købte i efteråret 2 rejser til krabi i thailand i 15 nætter på 4 stjernet, i en sweetdeal, som kostede det halve altså 50 % i rabat, der var 24 rejser, og det var med startour, i starten ville de ikke sættes i forbindelse med de rejser, men det viste sig at være et reklamestunt, eftersom de ikke havde prøvet noget lignende og at gav underskud.
Jeg ved at det var halv pris, da jeg var der, året før,samme tidspunkt.....
Det jeg vil sige er at man ved jo ikke, hvordan det er strikket sammen, men man ved at det får stor omtale

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)