02-02-2014, 09:01 PM
Hej Jesper
Super ur du er ved at kaste dig ud i. Jeg har selv den "rene" udgave, som efterhånden har holdt til seriøse tæsk i mere end 15 år. Min gode kammerat har den med de gyldne knapper, og jeg synes på ingen måde at den stikker ud på nogen negativ måde.
Jeg ville gå efter det bedste tilbud
M.v.h. Thomas
Hej Kim
Den læderrem ser super fin ud. Suger den meget vand? eller spurgt på en anden måde, hvor hurtig føles den tør? Jeg synes tit, at alle andre remme (nato, zulu el. læder) end gummi og lænke føles våde og klamme i lang tid - De kan selvfølgelig have været for billige
Super ur du er ved at kaste dig ud i. Jeg har selv den "rene" udgave, som efterhånden har holdt til seriøse tæsk i mere end 15 år. Min gode kammerat har den med de gyldne knapper, og jeg synes på ingen måde at den stikker ud på nogen negativ måde.
Jeg ville gå efter det bedste tilbud
M.v.h. Thomas
KimT Skrev:Søgård Skrev:og med den brune læderremDet er en rem som en bruger herinde har lavet til mig en del år tilbage. Den har været med på ferie mange gange, med en masse ture i vand til følge (både klor og salt) og er stadig i super stand. Så man kan argumentere for at en læderrem ikke passer på et dykkerur, men for mig holder det på alle måder og idet det er ren kernelæder kan den også klare det
Hej Kim
Den læderrem ser super fin ud. Suger den meget vand? eller spurgt på en anden måde, hvor hurtig føles den tør? Jeg synes tit, at alle andre remme (nato, zulu el. læder) end gummi og lænke føles våde og klamme i lang tid - De kan selvfølgelig have været for billige

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)