06-07-2014, 04:36 PM
Virgilen Skrev:Virkeligt lækkert ur, og Rolex' sportsure har længe været med i overvejelserne. Nåede bare frem til at jeg gerne ville have noget lidt mere unikt. Synes man ser Subs, Sea dweller, GMT, Daytona på hver anden mands håndled. Det er selvfølgelig fordi det er de mest vellykkede designs vi nogensinde har set, men det får bare mig til at stå lidt af. Derfor syntes jeg bare at DSC var et godt alternativ.
Nu er der ikke en eneste indtil videre der har givet mig medhold i at jeg skal købe DSC, og det gør mig selvfølgelig lidt usikker. På den anden side, kan jeg høre på mig selv at jeg bliver ved med at argumentere FOR uret.
Jeg må nok lige slå koldt vand i blodet og kigge lidt længere for at være 100 % sikker inden jeg kaster mig ud i noget
Kan sagtens følge dig i, at du gerne vil have noget, der skiller sig lidt mere ud, end en Rolex dykker - det er jo også derfor, at jeg foretrækker vintage Rolex sportsmodeller frem for de nye
Du skal ikke lade dig påvirke af, at folk fortrinsvist har anbefalet andre ure, end DSC´en ............. du har jo netop efterlyst alternativer !!
Men ellers kunne du måske overveje et Blancpain Fifty Fathoms, der både fås i chronograph (+ i en lækker model, der hedder "Air Command") og i alm. - det er et superflot ur, omend det er ligeså stort som dit DSOTM.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)