09-09-2014, 09:38 PM
KimT Skrev:Spiller det 100% med et "nyt" Rolex Peter? (læs: nyere model)
Jeg er nygerrig, da jeg er lige på vippen mht. til at springe ud i det selv.
Nu har jeg jo kun haft det siden i fredags .............. men ja, det spiller max !!!
Vel vidende, at mine præferencer og "lyster" jo har haft en del hyppige udsving over de sidste par år, så må jeg sige, at jeg er endog MEGET tilfreds med Exploreren !! Den giver virkelig megen tilfredsstillelse !! Når man går fra vintage og direkte over i nyt, så lægger man måske også mere mærke til den udvikling i urdesign m.v. som ens nye ur repræsenterer !!
Men spørg mig igen om en 2-3 måneder ............. det er vist det tids-interval, som min urinteresse har bevæget sig i på det seneste !!!
Men jeg ved jo, at du hidtil mest har været til de nyere "klassikere" og ikke så meget til vintage - og med den tanke i baghovedet, så tror jeg ikke, at du vil blive skuffet ved at købe et nyt/nyere Rolex !!! Det giver en god følelse på armen !!
Glæder mig til at se billeder !!!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)