Ups jeg "kom til" at byde på Seamaster Pro
#12
CT-Watches.dk Skrev:Før jeg begyndte at handle med ure, købte jeg et par stykker af ham, til gode priser. Han er helt i top.
Godt at høre Claus <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Jaaaa, priserne ser ud til at være gode på de ure som han sælger - eller man kan vel sige at de bliver solgt til markedspris, da det ikke ser ud til at han har mindstepris på nogle af hans varer...

Jeg bød også lidt "for sjov" (udover at jeg har haft kigget efter et Seamaster Pro med automatik-urværk) da jeg tænkte at jeg umuligt kunne få det til den pris - men det kunne man så Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Sv: Ups jeg - af BadHamster - 26-09-2014, 09:19 AM
Re: Ups jeg "kom til" at byde på Seamaster Pro - af BadHamster - 26-09-2014, 10:24 AM
Re: Sv: Ups jeg - af BadHamster - 06-10-2014, 09:04 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)