10-11-2014, 11:06 PM
Er i øvrigt i gang med min nye hjemmeside hvor forsiderne af magasinerne skal flashes, men det kniber lidt med tiden pt.
Der er stadig meget lorem ipsum på......
[url]"http://Www.loncar.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://Www.loncar.dk[/url]
Der er stadig meget lorem ipsum på......
[url]"http://Www.loncar.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://Www.loncar.dk[/url]

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)