18-11-2014, 02:43 PM
Hej Gutter
Med hensyntagen til hvilke magasiner der er til rådighed og hvem der allerede har hvad, er de nu fordelt. Dem som vil modtage nogle står på listen herunder og hvis i sender jeres adresse til mig via PB, så skal jeg sørge for at der ryger nogle pakker afsted. Og tak til Martin Issing fra Omega for endnu engang at donere lidt godter til Omega tosserne <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->:
tach
Borgbjerg
Frans
Loncar
Med hensyntagen til hvilke magasiner der er til rådighed og hvem der allerede har hvad, er de nu fordelt. Dem som vil modtage nogle står på listen herunder og hvis i sender jeres adresse til mig via PB, så skal jeg sørge for at der ryger nogle pakker afsted. Og tak til Martin Issing fra Omega for endnu engang at donere lidt godter til Omega tosserne <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->:
tach
Borgbjerg
Frans
Loncar
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)