18-11-2014, 03:29 PM
Nøj hvor lækkert, vinder ellers aldrig noget <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Glæder mig til mere Omega-læsestof
Glæder mig til mere Omega-læsestof
Med venlig hilsen
Borgbjerg
Borgbjerg

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)