30-11-2014, 10:16 PM
Damm, du arbejder hurtigt. Tillykke med det og tak for billeder (og historie) så vi kan følge med på sidelinien <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)