30-11-2014, 11:08 PM
Wow det ser godt ud <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Sådan et ønsker jeg mig også... Hvad syntes du selv om resultatet? Giver uret den rette følelse eller er det stadig planen at du skal have et "rigtig" vintage version?
Mvh Danny

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)