30-11-2014, 11:11 PM
Og forresten - er der mulighed for at du vil tage et "lume-shot" på et tidspunkt?
Mvh Danny
|
Seamaster 300 projekt part 2
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|