30-11-2014, 11:17 PM
Jeg er vildt glad for det, tror det bliver daglig beater, sidder perfekt og så er der lumen i modsætning til mine gamle Omega 
Mvh. Thomas
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)