02-12-2014, 09:20 PM
Borgbjerg Skrev:Thomas, hvilken læderrem er det du har på uret? Og hvor købes sådan en?
Det er denne:

Sig lige til hvis du skal have en, så bestiller jeg en til dig. Jeg bestiller i morgen, da jeg har snuppet min fra et andet ur der så nu mangler en rem.
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)