02-12-2014, 11:44 PM
Nøøøj den er flot Thomas, kæmpe tillykke herfra.
Det er fristende at glemme uret jeg egentlig er på jagt efter og istedet prøve denne lækre sag. Denne kunne jeg have på armen juleaften, det andet kan jeg alligevel ikke finde <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
Det er fristende at glemme uret jeg egentlig er på jagt efter og istedet prøve denne lækre sag. Denne kunne jeg have på armen juleaften, det andet kan jeg alligevel ikke finde <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
Vh
Frans
Frans

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)