12-01-2015, 05:36 PM
runestrom Skrev:Hej igen--Jeg solgte også mit PO (fra 2009) for et par måneder siden til prisen, som var 18k. Så 17k er måske ikke så dårlig en pris. Nogle gange skal man slå til fremfor at forsøge at forhandle
Der kommer lige en opfølgning, uret er solgt til prisen. Så nåede aldrig at byde på det. øv øv...
Men hvis der er nogle der har et Seamaster PO til salg til en god pris. Så modtages tilbud med kyshånd

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)