01-02-2015, 08:33 PM
Har prøvet en del mærkelige ting på Chrono24, og må nok indrømme at jeg tager en del artikler derinde med et gran salt. Ofte når man spørger på ure i den billige ende af skalaen har de lige solgt det og man får muligheden for at købe et andet til højere pris.. Har prøvet det 3 gange.. Derudover er der som DBA pludselig sælgere der ikke svarer mere selvom man har aftalt tid og sted for afhentning.. De vender så tilbage lidt senere og stopper så med at skrive igen... Hvorfor ved jeg ikke??
Det er ikke lykkedes mig at købe noget derinde endnu på trods af flere seriøse henvendelser...
Mit råd er at holde sig væk fra annoncer med billeder sakset fra nettet og ikke af det aktuelle ur.. Og lyder det for godt til at være sandt så er det, det nok også.. Og som altid søg på forhandleren på google inden køb for referencer...
Det er ikke lykkedes mig at købe noget derinde endnu på trods af flere seriøse henvendelser...
Mit råd er at holde sig væk fra annoncer med billeder sakset fra nettet og ikke af det aktuelle ur.. Og lyder det for godt til at være sandt så er det, det nok også.. Og som altid søg på forhandleren på google inden køb for referencer...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)