02-03-2015, 07:21 PM
Jeg giver Stensbjerg ret her. Der er ingen grund til at gå i panik over et par enkelte ure der er blevet molestreret af deres respektive ejere. Jeg tror ikke der er generelle problemer med de nye Subs.
Hvis du er ude efter et 'tool' ur der kan holde til livet som minearbejder skal du nok gå helt udenom Rolex. Jeg tror det er mange år siden at Rolex var førstevalget til ekstremt hårdt brug. Vælg da hellere sådan et her:

MortenKN Skrev:Rolex har bevæget sig væk fra de tool-ure de engang var og det er ikke helt løgn med de illustrationer Kristoffer viser.... At det så nok er en bevdst strategi fra Rolex side er der ingen tvivl om! De vil gerne op og blande sig med de helt dyre drenge og det er jo fint nok, men det gør bare at jeg personligt står af. Skulle jeg købe nyt ur idag ville jeg til enhver tid nappe noget Tudor i stedet for. Men igen det er blot min holdning, baseret på egne erfaringer og observationer
Hvis du er ude efter et 'tool' ur der kan holde til livet som minearbejder skal du nok gå helt udenom Rolex. Jeg tror det er mange år siden at Rolex var førstevalget til ekstremt hårdt brug. Vælg da hellere sådan et her:

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)