Hvorfor jeg sværger til "Pre-Ceramic" Rolex
Jeg har haft min del af Rolex ure og ved godt hvad de kan holde til. Mine betragtninger er imidlertid ikke baseret på "hear-say" men på KONKRETE håndgribelige situationer som jeg selv og en ven har stået i med 2 ure uafhængigt af hinanden. Så kan man sige hvad man vil, men to ure som har det samme problem i nogenlunde samme alder, så er der ihvertfald antydningen af en tendens...

Min mening er bare at de gamle ure er langt bedre rustet til hårdt brug end de nye som i langt højere grad er bling ure, end det tool-ure som de var førhen.... Dermed ikke sagt at det er DÅRLIGE ure - Det er superfine ure, men i mine øjne bare ikke bedre ure end de gamle, trods et noget højere prisskilt
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvorfor jeg sværger til "Pre-Ceramic" Rolex - af MortenKN - 01-03-2015, 11:32 AM
Re: Hvorfor jeg sværger til "Pre-Ceramic" Rolex - af MortenKN - 01-03-2015, 08:41 PM
Re: Hvorfor jeg sværger til "Pre-Ceramic" Rolex - af MortenKN - 02-03-2015, 08:55 AM
Re: Hvorfor jeg sværger til "Pre-Ceramic" Rolex - af MortenKN - 02-03-2015, 08:21 PM
Re: Hvorfor jeg sværger til "Pre-Ceramic" Rolex - af MortenKN - 03-03-2015, 06:03 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)