03-03-2015, 05:46 PM
Og en Tudor af i dag kan så holde til det hårde brug et Rolex ikke magter mere mener du eller hva.
Det er vist et stykke tid siden at alene prisen flyttede Rolex fra at være det rå tool ur du efterlyser
Over til det status symbol mange ser det som i dag, det handler ikke kun om bling.
I det dilemma du opstiller her skulle det måske med,
Hvor mange eller rettere hvor få af de gamle modeller der i dag bliver brugt til det rå brug
Du mener de er lavet til og derfor bør blive brugt til.
Kunne det tænkes at Rolex bare har indset hvad folk i virkelighed bruger deres ure til,
Og derfor bare har valgt at give polere manden mere tid med urene.
Ingen tvivl om at de er mere bling i dag men det gælder ikke kun Rolex,
Mange andre mærker er gået den vej, men at sige at det er gået ud over holdbarheden fordi du personlig
Har set en defekt på 2 ure lavet i en periode hvor de ca har lavet 5 millioner ure,
Vil jeg holde på er lige at strække den vel rigeligt.
Mener jeg aner noget religion her.
Personlig kunne jeg sagtens finde på at købe et Rolex igen hvis det var stilen jeg var efter,
Men de gamle "blik" lænker og låse ville jeg aldrig smide mine penge,
og jeg fandt deres opdatering på den front Yderst tiltrængt.
Det er vist et stykke tid siden at alene prisen flyttede Rolex fra at være det rå tool ur du efterlyser
Over til det status symbol mange ser det som i dag, det handler ikke kun om bling.
I det dilemma du opstiller her skulle det måske med,
Hvor mange eller rettere hvor få af de gamle modeller der i dag bliver brugt til det rå brug
Du mener de er lavet til og derfor bør blive brugt til.
Kunne det tænkes at Rolex bare har indset hvad folk i virkelighed bruger deres ure til,
Og derfor bare har valgt at give polere manden mere tid med urene.
Ingen tvivl om at de er mere bling i dag men det gælder ikke kun Rolex,
Mange andre mærker er gået den vej, men at sige at det er gået ud over holdbarheden fordi du personlig
Har set en defekt på 2 ure lavet i en periode hvor de ca har lavet 5 millioner ure,
Vil jeg holde på er lige at strække den vel rigeligt.
Mener jeg aner noget religion her.
Personlig kunne jeg sagtens finde på at købe et Rolex igen hvis det var stilen jeg var efter,
Men de gamle "blik" lænker og låse ville jeg aldrig smide mine penge,
og jeg fandt deres opdatering på den front Yderst tiltrængt.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)