Service der er gået (helt) galt - hvem bærer risikoen?
#5
(21-09-2019, 02:36 PM)RIMS Skrev: .... Da der er gået ca. 6 uger spørger jeg til uret. Jeg føre at vide, at de er bagud, og at de mangler nogle stumper for at kunne færdiggøre service....

skal man forstå det sådan at de havde haft bagkassen åben og var igang med service "færdiggøre service" - eller at de ikke var startet?

Hvis de har været igang og bagkassen sætter sig fast, så tænker jeg (som tidligere cykelmand) umiddelbart at de smasket gevindet, og så er det jo ikke kun bagkassen men også kassen der har taget skade. Krydser fingre for at jeg tager fejl.

uden at være Rolex ekspert er jeg enig med Keldw; en ny original bagkasse på et nyere ur bør ikke forringe værdien.
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Service der er gået (helt) galt - hvem bærer risikoen? - af longbear - 05-11-2019, 12:33 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)