26-09-2014, 10:20 AM
Før jeg begyndte at handle med ure, købte jeg et par stykker af ham, til gode priser. Han er helt i top.
|
Ups jeg "kom til" at byde på Seamaster Pro
|
|
26-09-2014, 10:20 AM
Før jeg begyndte at handle med ure, købte jeg et par stykker af ham, til gode priser. Han er helt i top.
26-09-2014, 10:24 AM
CT-Watches.dk Skrev:Før jeg begyndte at handle med ure, købte jeg et par stykker af ham, til gode priser. Han er helt i top.Godt at høre Claus <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Jaaaa, priserne ser ud til at være gode på de ure som han sælger - eller man kan vel sige at de bliver solgt til markedspris, da det ikke ser ud til at han har mindstepris på nogle af hans varer... Jeg bød også lidt "for sjov" (udover at jeg har haft kigget efter et Seamaster Pro med automatik-urværk) da jeg tænkte at jeg umuligt kunne få det til den pris - men det kunne man så Mvh Danny
06-10-2014, 08:27 PM
Så i dag skete det - jeg modtog uret
Det er i rigtig fin stand alderen taget i betragtning, stort set ingen ridser Jeg prøvede lige at åbne uret for at se hvilket værk der ligger i og det er åbenbart en af de første Seamaster Professional modeller da den har et kaliber 1109 værk. De skulle efter sigende være monteret fra introduktionen i 1993 indtil 1996, hvor det blev erstattet af opdateringen, kaliber 1120 (det er i hvert fald det som jeg kan google mig til Her er et par billeder af værket: ![]() ![]() Her er et hurtigt aften billede (jeg skal nok få taget et par bedre billeder en af de kommende dage):
Mvh Danny
06-10-2014, 08:48 PM
Fedt - tillykke <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
06-10-2014, 09:04 PM
KimT Skrev:Fedt - tillykke <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->Tak Kim <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Mvh Danny
06-10-2014, 10:02 PM
Super lækkert og klassisk ur, stort tillykke <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
06-10-2014, 10:29 PM
Tak, Kim og T.Hansen <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Jeg tror nok at uret og jeg skal blive rigtig gode venner hehe.
Og som sagt så skal jeg nok få lagt nogle bedre billede ud, her en af de kommende dage Mvh Danny
08-10-2014, 04:02 PM
Gode billeder Danny og patina´en på de timemarkeringer er altså flot <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|