Seamaster 300 projekt part 2
#11
Hehe ja der ser ud til at være masser af lumen på dette - lækkert med lumen i bezel/kransen også Icon_hello

Stort tillykke med det - jeg kan godt forstå at du er glad for det Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#12
KimT Skrev:Damm, du arbejder hurtigt. Tillykke med det og tak for billeder (og historie) så vi kan følge med på sidelinien <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

Tænkte det samme; det gik stærkt! Men hold kæft et resultat ..
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#13
FACK - Nu glæder jeg mig ENDNU mere til at få mit eksemplar hjem!!!!!!
Svar
#14
Det er rigtig meget i orden, det der! <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Svar
#15
Det er sørme blevet flot, jeg tror jeg har gættet hvem der har leveret håndværket...... Jeg håber ikke du sælger det ur... det vil være smadder synd....
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#16
Ja, det første billede afslører vist den gode urmager Icon_e_smile
Svar
#17
Det skal ikke sælges, og ja nogle har vist set ham urmageren før <!-- s --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_e_biggrin.gif" alt="" title="Very Happy" /><!-- s -->
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#18
Thomas, hvilken læderrem er det du har på uret? Og hvor købes sådan en?
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#19
Borgbjerg Skrev:Thomas, hvilken læderrem er det du har på uret? Og hvor købes sådan en?

Det er denne:

İmage

Sig lige til hvis du skal have en, så bestiller jeg en til dig. Jeg bestiller i morgen, da jeg har snuppet min fra et andet ur der så nu mangler en rem.

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#20
Nøøøj den er flot Thomas, kæmpe tillykke herfra.

Det er fristende at glemme uret jeg egentlig er på jagt efter og istedet prøve denne lækre sag. Denne kunne jeg have på armen juleaften, det andet kan jeg alligevel ikke finde <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
Vh
Frans
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)