Omega vintage
#11
smilla Skrev:Hej
Er også int. i dette emne !
Jeg har vist fået smittet min datter med denne virus Icon_hello Icon_hello
og hun har et stort ønske et vintage herre Omega.
Hun er snart udlært , så nu går jagten ind... det må da være noget nær en perfekt gave Icon_e_smile
Så kom frisk med input til hvad jeg bør/skal sigte efter ?? evt med emner

Mit råd vil egentlig være at spørge hende hvilken model hun vil have. Men erfaring siger også, at det er ikke en option.
Nogle går efer et ur fra 60'erne, nogle er til automatic mens andre vil gerne have patina. Det er forskelligt.
Solgte et Geneve (Seamaster 600 med dato) i går til en pige.
Svar
#12
Jeg er ikke særlig vidende om vintage Omega, men det er der andre der allerede hjælper med, så jeg vil bare lige vise at sådan et ur efter min mening kan passe rigtigt fint til en kvinde Icon_razz

Her min hustru.
İmage
Svar
#13
Jeg har solgt nogle stykker af denne model til piger. Det er et herreur men skive og visere må appellere til piger. Jeg får en magen til denne til salg om en uge eller 2 regner jeg med.

Mvh. Thomas

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#14
Hun har ikke lagt sig fast på en bestemt model Icon_smil
Men kan spore mig ind på noget 50-60 stil
Svar
#15
Du kan se min samling at Vintage Omegaer via linket i bunden - eller real life i Nyborg.

Jeg har tit haft besøg af osere som skulle finde ud af hvad de egentlig gerne vil have.

vh Baun
Svar
#16
En Seamaster De-Ville ville være et godt valg synes jeg Icon_smil
Mvh.
Per Nielsen
Svar
#17
KimT Skrev:Jeg er ikke særlig vidende om vintage Omega, men det er der andre der allerede hjælper med, så jeg vil bare lige vise at sådan et ur efter min mening kan passe rigtigt fint til en kvinde Icon_razz

Her min hustru.
İmage
Det Ser lidt lille ud. Så du må heller forære hende dit AP. Og der har du god chance for køb dit pp i steden
for Icon_mrgreen
Svar
#18
P.N. Skrev:En Seamaster De-Ville ville være et godt valg synes jeg Icon_smil
Mvh.
Per Nielsen

Noget i denne stil?

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#19
Et meget,meget smukt ur med den ikke så ofte set skive.Modellen i guldkappe er også en mulighed.
Mvh.
P.N.
Svar
#20
TDM -
Må jeg være så fræk at spørge hvad du solgte dit til af pris ? Er på udkig efter et som er magen til det du solgte og han ønsker 3500kr for det.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)