14-03-2008, 04:48 AM
Hej
Så mangler vi jo bare to forskellige flightmasters.
MVH Peter
Så mangler vi jo bare to forskellige flightmasters.
MVH Peter
|
Two of a kind
|
|
14-03-2008, 04:48 AM
Hej
Så mangler vi jo bare to forskellige flightmasters. MVH Peter
14-03-2008, 09:26 AM
peter Skrev:HejSidst jeg undersøgte prisen på en BA345.0801 blev den oplyst, som: "Kun 72.000 kr", og det var endda udenfor EU. På Omegamania var prisen 225.000 kr - Det har fået mig til at ræsonnere: "Nej... det der med guldure må jeg hellere overlade til Baun Dog er jeg åben for udlån af min 145.013 til et gruppebillede, enten med en 145.026, 145.036 eller en BA345.0801. Med venlig hilsen - Geodoc
09-05-2008, 11:27 PM
Det er jo godt nok ikke Omegaer:
![]() ![]() To stk. næsten identiske Revue-Exclusive'er fra 40'ernes anden halvdel - købt af Speedy. Med en rensning, polering af kasserne, udskiftning af luminossen i viserne og nye glas bliver det et super flot dag&nat sæt Mvh. Jakob As time goes by...
10-05-2008, 12:00 AM
Elbæk Skrev:Det er jo godt nok ikke Omegaer:Du må ikke ændre "luminossen" (tritium tor jeg) i viserne - Aldrig i livet. Det blir som et Chesterfield chartol med fladskærm i den ene skuffe Virkeligt Two of a pair Lækre ure vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
10-05-2008, 12:10 AM
Den øverste køber jeg Per, men den nederste
Tjo forskellig kasse, visere, markeringer og skive - men ellers er den vel hjemme sorry - for den første er jo SPOT ON vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
10-05-2008, 07:49 AM
hannover_dk Skrev:Du må ikke ændre "luminossen" (tritium tor jeg) i viserne - Aldrig i livet. Det blir som et Chesterfield chartol med fladskærm i den ene skuffe Ok, jeg er også meget i tvivl - den er bare virkelig ikke særlig pæn på den sorte - på den hvide er der et par huller i den sorte skive, med det synes jeg kun er charmerende. Mvh. Jakob As time goes by...
10-05-2008, 10:22 AM
hannover_dk Skrev:Den øverste køber jeg Per, men den nederste Jammen John kan du ikke se at det er de to ure jeg arvede efter hr. Swan i Matador! Det er det der gør dem til et par. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
10-05-2008, 11:03 AM
Baun Skrev:Jo sorry og der var jo mange i tråden som ikke var helt så parrede som Elbæks - par kan man jo være på mange måder, jeg ere heller ikke helt indrettet som min konehannover_dk Skrev:Den øverste køber jeg Per, men den nederste vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
10-05-2008, 11:06 AM
Elbæk Skrev:Det er jo altid en risiko - tritium kan falde ud - men der findes urfolk som er modige nok til at lægge ny tritium i som de inden indfarver så det stemmer. Tritium kan falde ud desværre, og det kan i anden forbindelse være en god grund til ikke at ha sådanne ældre ure på når man slagborer og andethannover_dk Skrev:Du må ikke ændre "luminossen" (tritium tor jeg) i viserne - Aldrig i livet. Det blir som et Chesterfield chartol med fladskærm i den ene skuffe Mercedes hands hos ex rolex er netop bl.a. lavet for at der skal være lidt stål stivere inde i den store tritium cirkel, ellers ville den falde ud let. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|