Pre-bassel på mit natbord.
Har jeg så den holdning at det er en uting at lave den slags projekter.

Hvis man ønsker sig et ur med sort coatning, så find sådan et ur i original udgave!

Det er ikke blasfemi - eller sådan noget - bare spild af penge og tid og det forringer produktet. Lidt som at købe en ny Wegner stol i eg - og sende den hen og få den malet.

Skal den være malet skal den være det originalt!

vh Baun
Svar
[quote="Baun"]Har jeg så den holdning at det er en uting at lave den slags projekter.

Hvis man ønsker sig et ur med sort coatning, så find sådan et ur i original udgave!

Det er ikke blasfemi - eller sådan noget - bare spild af penge og tid og det forringer produktet. Lidt som at købe en ny Wegner stol i eg - og sende den hen og få den malet.

Hva vil du sige hvis man tager en Porsche, den har eks 350 heste, du få kørt den ned til tyskland, smider den ind hos en Porsche tuner som får den til at yde 700 heste.
Så har man da taget noget orginalt og gjort det bedre.
Sådan sammenligner jeg lidt dette projekt.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Ærlig talt - det er ikke en rimelig sammenligning - det vil svare til at man køber en ny Porche og får den ommalet - ikke tunet motoren.

Det med motoren svarer derimod fint til det Omega gør med ETA værkerne - og det er super!

vh baun
Svar
Det ved jeg da ikk, så er det jo bare en smagssag istedet.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Baun Skrev:Har jeg så den holdning at det er en uting at lave den slags projekter.

vh Baun

Jeg ville nok også foretrække at holde tingene originalt. Men hver sin smag.....
Svar
Jeg kan følge alle, men projektet er lavet for at blære mig lidt overfor Omega Design teamaet i Basel, hvor vi havde en sludder om det her med sorte ure. Mit første valg var at lave en P.O sort med Roseguld skive, visere, kroner og lynette, men man ikke kan få disse dele løst endnu. Problemet med alle coated ure er at farven vil på den ene eller anden måde gå af med tiden.
Svar
Må man spørge hvor du arbejder? Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det ville være synd hvis det var et sjældent ur, f.eks en 321´er, men her er det en helt almindelig stang-vare, som bliver produceret i tusindtal.
Jeg synes det er et fedt ur - thumps up! Icon_cool
İmage
Svar
enig i at der intet galt er i en sådan behandling af en PO
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)