Så er DSSD "MONSTER" på gaden
Ser rigtigt flot ud, men hvorfor f..... har de dog valgt den grimme tekst i skivekanten Icon_question Icon_question Icon_rolleyes Icon_rolleyes

Thomas
Svar
Godt nok en tynd lænke, iforhold til urets tykkelse.
Indtil videre synes jeg ikke den er specielt attraktiv.
Havde hellere set den gamle SD i en 42mm kasse.
İmage
Svar
jeg synes også den på "sidefra" billederne ser ud til at sidde lidt skidt på det håndled - ikke så voldsomt "anatomisk" - men det er måske en tynd mand
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Personligt synes jeg at den virker forkert porportioneret med den lænke ifht. kassen - lidt på samme måde som på YachtMaster II.

Men. Det er ligemeget. Den kommer til at sælge helt vildt. Sindsygt vildt.

mark my words....

M Icon_e_surprised
Svar
Nej hvor er det grimt. Teksten på skiven med DeepSea fylder for meget og teksten på indersiden er unødvendig efter min mening. Bagkassen virker også for tyk.
Svar
Columbo Skrev:Nej hvor er det grimt. Teksten på skiven med DeepSea fylder for meget og teksten på indersiden er unødvendig efter min mening. Bagkassen virker også for tyk.
Enig - selvom jeg i sin tid (Basel) skrev det i lidt mere PC vendinger... Men jeg tror, Morgan har ret i sine antagelser.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hej

Jeg synes at det er fedt med al den tekst på ringen og skiven. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Jeg tror også det er en sellert - men synes ikke om propertionerne - set fra siden - og sammen med lænken.
Skiveteksten osv. er som en brochure - og ejg var helst fri - men det tror jeg ikke afholder ret mange - så yes - enig med jer der siger den sælger - og sælger meget - bare ikke til mig (tror jeg da)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)