04-09-2008, 10:03 PM
hannover_dk Skrev:Sikke en pæn tone ?DJmon Skrev:jeg må sige at en tritium skive aldrig bliver så lækker i finish som en normal. det er jo en form for pasta den er malet med.Den køber jeg ikke. Der er da stor forskel på finish af en dial, men Tritium eller Luminova er da begge pasta om du vil - skal det lyse så er det pasta - men det behøver jo ikke ligge og ligne pasta. Det gør det ofte hvis det har fået en ny omgang selvlysende på et ældre ur, men du kan knagme ikke påstå det er generelt for tritium. Det er en ommer
men lyse kan den også så man tror den leger lygte.
(og så kunne det være sjovt at vide hvad du mener med at du bedre kan lide en normal skive? Malet med dyp i dyrup eller hvad?? - lyse kan den vel ikke i så fald)
Du har sikkert et ur med en ommalet tritium eller et dårligt udført tritium - men det trækker det ikke alle de normale ned
vh
Så siger vi bare det gælder for mit citizen men jeg kan ikke se at man både kan få så skarpe kanter med en pasta som med maling. jeg tvivler på det er en redeal da jeg fandt et nyt citizen med nøjagtigt samme skive og samme problem om man vil.
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)