Hvilket ur er det her præcist?
GTwatch Skrev:emak - et hurtigt spørgsmål: går sekundviseren "flydende" eller i "hak" hvert sekund?
det går i hak? ?
Svar
emak Skrev:
GTwatch Skrev:emak - et hurtigt spørgsmål: går sekundviseren "flydende" eller i "hak" hvert sekund?
det går i hak? ?

FAKE desværre!
Svar
Forudsættes det, at uret vitterligt skulle være en Ref. 3523.80.00, er der en række fake indikators, som korrekt påvist af ChronoMaster.
- Glas for stort / Tachymeter krans for smal
- Registre sidder for tæt på centrum
- Hornene på kassen afslutter forkert
- Der er ingen 24 timers indikator.

Ser man bort fra den indledende forudsætning, har uret årstalsvisning i registeret under kl. 12.
Et sådant ur har Omega ikke lavet. - Uret er en forfalskning.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
emak Skrev:
det går i hak? ?
Fake - det er en quartsmaskine der ligger i den hvis det går i hak per sekund og det gør der jo ikke i det ur som original, så sagen klar - surt nok
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Fake - det er en quartsmaskine der ligger i den hvis det går i hak per sekund og det gør der jo ikke i det ur som original, så sagen klar - surt nok
vh

Det kunne du forhåbentlig også spotte ellers? Icon_e_biggrin

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
ChronoMaster Skrev:
hannover_dk Skrev:Fake - det er en quartsmaskine der ligger i den hvis det går i hak per sekund og det gør der jo ikke i det ur som original, så sagen klar - surt nok
vh

Det kunne du forhåbentlig også spotte ellers? Icon_e_biggrin

Mvh.
Jo det tror jeg som godt Icon_e_smile Ikke at jeg specielt kender modellen overhovedet - placering af subdials osv. - så kunne man vel gå efter at en del så billigt ud - men hak hak er jo så dejligt afgørende
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)