Min nye klokke - undskyld de tunge billeder
Skønt ur..har haft 2 indefor 10 dage, dog i 42mm (mit 17.5cm håndled magter ikke større)

Det første solgte jeg dagen efter det var købt. Kunne ikke retfærdiggøre købet.
Kort efter gik det op for mig det ville være optimalt hverdags-ur. Så bestilte endnu en.

Og igen, absolut et fedt ur, der for mit vedkommende er super præcist. 1 uge = -1 sekund.

İmage

İmage

İmage

İmage
/ L
Svar
Tillykke med dit Planet Ocean

Har selv haft modellen... syntee det er flot og en god størrelse

Skiftede den ud med en anden Po 007 modellen..

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
SES >> Du kunne evt. lige give lænke og spænde en omgang med grydesvampen, for at friske finish op!
Ved selvf. ikke om det er noget der pirrer dit øje med brugsspor fra tidligere ejer.

Icon_cool
/ L
Svar
Tillykke med uret.... Planet Ocean er et herligt ur, dog ikke i min samling endnu
Svar
Lasse Skrev:SES >> Du kunne evt. lige give lænke og spænde en omgang med grydesvampen, for at friske finish op!
Ved selvf. ikke om det er noget der pirrer dit øje med brugsspor fra tidligere ejer.

Icon_cool

Nej - jeg har ikke tænkt mig selv at gå i gang med at børste med en grydesvamp.
Uret er købt mhp. daglig brug og i denne forbindelse er lidt brugsspor helt ok for mig. Hvis jeg ville have haft et nyt ur, var jeg selv gået i butikken Icon_e_wink

Også en flot 42er, der er postet i denne tråd - tillykke med din generhvervelse.

MVH Simon
Svar
Tillykke med klokken og velkommen i den eksklusive klub af PO ejere Icon_e_wink Ej, pjat! Det er et fedt ur og jeg er stadig SÅ glad for mit 45 mm.
Jeg har gummirem til det også, og det er ret fedt at kunne skifte mellem lænke og rem.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)