Læderrem til Planet Ocean
Mikkel Christensen Skrev:Svaret på alle mine bønner Icon_e_smile

Super flot rem der passer perfekt på din PO - jkjaers
Tak

Mikkel Christensen Skrev:Efter lidt research har jeg besluttet det skal være en Hirsch Liberty i farven "Vintage"

Er der nogle der ved hvor disse Hirsch Liberty kan findes i KBH, eller om den skal bestilles hjem fra den omtalte forhandler i Århus. ?
Nu ved jeg ikke hvor du bor men du kan finde forhandlerne på producentes hjemmeside. Her et eksempel for hovedstadsområdet. http://www.hirschag.com/en/dealer-search...ovedstaden
Jeg tror dog de er mere udbredte end det fremgår af hjemmesiden, hvor hverken knud P. eller Magasin, der begge har dem i Århus, fremgår
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Ulla Hyldtoft i Tåstrup havde et stort udvalg i lørdags. Hun havde dog ikke den af mig ønskede hjemme, så hun har afgivet en ekstrabestilling.
Hvis du ikke finder den andre steder, så kunne du jo prøve dér (det kan muligvis nås, inden fabrikken holder sommerferie frem til august. Ellers kan der laves en særbestilling for et ekstragebyr på kr. 75).
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Vil man give en anelse mere, kan man få lavet en custom made rem, hvor man selv vælger hvor lang den skal være, hvilket spænde der skal på og hvad farve tråd der skal bruges. Jeg fik lavet denne til 50$ + fragt.

İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)