Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,349
(08-07-2015, 02:53 AM)cfnissen Skrev: Jeg valgte for et stykke tid siden en lidt anden tilgang.
Jeg havde i et stykke tid gået og ærgret mig over, at der var visse af mine ure der sjældent blev luftet. Samtidig er jeg lidt fascineret af sociale medier,hvordan de virker mv.
Jeg har derfor givet mig selv en lille enkel udfordring: Et nyt foto hver dag på Instagram (lørdag og søndag undtaget).
Det har medvirket til at få nogle af mine 'passive' ure aktiveret med ny glæde. Det har også givet god træning i at tage interessante billeder, der ikke er (alt for) ens fra dag til dag. Og jeg lærer stadig nyt om Instagram/sociale medier.
Fin idé !!
Men nu bor du jo også i et nabolag, hvor der er flere foto-muligheder end herude på Heden omkring Viborg/Karup !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
(08-07-2015, 08:26 AM)pbr Skrev: (08-07-2015, 02:53 AM)cfnissen Skrev: Jeg valgte for et stykke tid siden en lidt anden tilgang.
Jeg havde i et stykke tid gået og ærgret mig over, at der var visse af mine ure der sjældent blev luftet. Samtidig er jeg lidt fascineret af sociale medier,hvordan de virker mv.
Jeg har derfor givet mig selv en lille enkel udfordring: Et nyt foto hver dag på Instagram (lørdag og søndag undtaget).
Det har medvirket til at få nogle af mine 'passive' ure aktiveret med ny glæde. Det har også givet god træning i at tage interessante billeder, der ikke er (alt for) ens fra dag til dag. Og jeg lærer stadig nyt om Instagram/sociale medier.
Fin idé !!
Men nu bor du jo også i et nabolag, hvor der er flere foto-muligheder end herude på Heden omkring Viborg/Karup ! 
Haha. Det er jo nok ganske rigtigt - men glem ikke, at der er rigtigt mange der vil synes at heden er eksotisk ude i den store verden. Det er bare en ekstra udfordring. Jeg kommer selv til at 'slås' med det det når jeg flytter retur til DK senere i år.
Claus
•
(08-07-2015, 11:56 AM)cfnissen Skrev: Haha. Det er jo nok ganske rigtigt - men glem ikke, at der er rigtigt mange der vil synes at heden er eksotisk ude i den store verden. Det er bare en ekstra udfordring. Jeg kommer selv til at 'slås' med det det når jeg flytter retur til DK senere i år.
Claus
Hmm............... them are fightin´ words !!
Jeg modtager udfordringen og vil forsøge mig med daglige writshots fra i morgen - følg med på Instagram !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
(08-07-2015, 12:26 PM)pbr Skrev: (08-07-2015, 11:56 AM)cfnissen Skrev: Haha. Det er jo nok ganske rigtigt - men glem ikke, at der er rigtigt mange der vil synes at heden er eksotisk ude i den store verden. Det er bare en ekstra udfordring. Jeg kommer selv til at 'slås' med det det når jeg flytter retur til DK senere i år.
Claus
Hmm............... them are fightin´ words !!
Jeg modtager udfordringen og vil forsøge mig med daglige writshots fra i morgen - følg med på Instagram ! 
Saadan! Jeg glaeder mig til at foelge udviklingen - husk, at jo flere gode # du kan saette paa desto bredere naar du ud.
Og din Instagram konto er @pbrdk, ikke?
Claus
[url=//www.pinterest.com/pin/create/extension/][/url]
•
(08-07-2015, 02:37 PM)cfnissen Skrev: Saadan! Jeg glaeder mig til at foelge udviklingen - husk, at jo flere gode # du kan saette paa desto bredere naar du ud.
Claus
Det må jeg lige forske lidt mere i !!
Jeg har allerede en række tags, som jeg bruger - men man kan ikke få for mange. Synes blot det er besværligt, at skulle sætte dem på ét efter ét. Kan man lave en slags "cache" af tags, så man kan sætte dem på på én gang ?
/Peter
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Jeg har smidt et par af mine ure på Instagram.
https://instagram.com/omega_tdn
Men jeg er jo mere samler end bruger, så der er nok kun 10 af dem jeg går aktivt med og da de ligger i en bankboks godt 30 km. væk kræver det lidt planlægning når der skal skiftes.
•
(08-07-2015, 02:40 PM)pbr Skrev: (08-07-2015, 02:37 PM)cfnissen Skrev: Saadan! Jeg glaeder mig til at foelge udviklingen - husk, at jo flere gode # du kan saette paa desto bredere naar du ud.
Claus
[/url]
Det må jeg lige forske lidt mere i !!
Jeg har allerede en række tags, som jeg bruger - men man kan ikke få for mange. Synes blot det er besværligt, at skulle sætte dem på ét efter ét. Kan man lave en slags "cache" af tags, så man kan sætte dem på på én gang ?
Jeg bruger en iPhone og har - efter at have lavet lidt research - lavet en liste i Note-app, som jeg copy/paster ind, saa de ikke skal skrives 'fra bunden' hver gang.
Du kan dels kigge paa andre folks posts for at faa inspiration, og saa findes der sites hvor man kan undersoege populariteten af forskellige tags. Jeg kan ikke huske disse sites paa staaende fod - men 'google is your friend'. Der er ogsaa artikler om hvordan man faar startet op med Instagram.
Glaeder mig til at se offensiven paa den jyske hede ;-)
Claus
[url=//www.pinterest.com/pin/create/extension/]
•
(08-07-2015, 02:47 PM)cfnissen Skrev: Jeg bruger en iPhone og har - efter at have lavet lidt research - lavet en liste i Note-app, som jeg copy/paster ind, saa de ikke skal skrives 'fra bunden' hver gang.
Selvfølgelig - enkelt og nemt !! Tak for tippet
/Peter
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Ja min horophile hverdag er sku lidt kedelig for tiden
If you ain't using it, you abusing it!
•
|