Nyt Aqua Terra 150M Master Co-Axial - hvad skal det koste?
#11
Smile 
Tak for de mange svar.

Jeg har været forbi Klarlund og kigge på ure.
Hold da op - sikke mange flotte ure. Heldigvis havde jeg ikke dankortet med. Min bankrådgiver havde fået et chock  Icon_smil

Jeg så på mange forskellige ure bl.a.  Rolex Milgaus, Explorer I / II, Datejust og nogle Tag Heuer - og selvfølgelig Omega ure.
Jeg hælder stadig mest til det omtalte Omega Aqua Terra. Super flot klassisk ur. Klarlund havde uret i en James Bond version men desværre hverken med blå eller sort skive. Vi aftalte at jeg hører fra dem når de får dem hjem igen.

Prisen kom vi ikke ind på.

Når jeg får set uret med blå og sort skive, og forhåbentlig da træffer et valg, må jeg se hvad Klarlund kan tilbude mht pris.
Hvis prisen ligger alt for langt væk fra internet-prisen, er det, som Jens skriver, oplagt at besøge Stenstrup lidt længere nede af strøget.
Ellers bliver det urvaerket.dk eller måske en forhandler via Chrono24. Jeg kan se flere interessante ure fra Hamburg, så måske jeg skal en tur over grænsen og ha' fyldt bilen op med dåse-øl og -sodavand  Icon_smil
Svar
#12
Hej Henrik.

Jeg har lige købt et Omega seamaster 212.30.42.50.01.001 Fra sep. 2015. Du skal være obs på at det falder hurtig i pris. Jeg købte det for DDK. 21.000,-

Mvh.
Poul Jakobsen.
Citat:Tak for de mange svar.

Jeg har været forbi Klarlund og kigge på ure.
Hold da op - sikke mange flotte ure. Heldigvis havde jeg ikke dankortet med. Min bankrådgiver havde fået et chock  Icon_smil

Jeg så på mange forskellige ure bl.a.  Rolex Milgaus, Explorer I / II, Datejust og nogle Tag Heuer - og selvfølgelig Omega ure.
Jeg hælder stadig mest til det omtalte Omega Aqua Terra. Super flot klassisk ur. Klarlund havde uret i en James Bond version men desværre hverken med blå eller sort skive. Vi aftalte at jeg hører fra dem når de får dem hjem igen.

Prisen kom vi ikke ind på.

Når jeg får set uret med blå og sort skive, og forhåbentlig da træffer et valg, må jeg se hvad Klarlund kan tilbude mht pris.
Hvis prisen ligger alt for langt væk fra internet-prisen, er det, som Jens skriver, oplagt at besøge Stenstrup lidt længere nede af strøget.
Ellers bliver det urvaerket.dk eller måske en forhandler via Chrono24. Jeg kan se flere interessante ure fra Hamburg, så måske jeg skal en tur over grænsen og ha' fyldt bilen op med dåse-øl og -sodavand  Icon_smil
Svar
#13
Jeg blev kontaktet af Klarlund i sidste uge. De havde fået uret med blå skive hjem.

Efter lang og svær sammenligning mellem den sorte og blå model, endte jeg med at vælge den blå. 
Der er et flot "spil" urskiven, og farven er ikke så kraftig blå som på reklame billederne.

Jeg talte med Klarlund om pris, og fik et tilbud på 33.500 kr.
Det er ca. 10% højere end urværket.dk.
Jeg synes Klarlund's service har været fin. Jeg har været forbi flere gange og prøve andre ure (bl.a. forskellige Rolex modeller).
Det koster jo at drive forretning med god service, så jeg endte med at købe uret :-)

Jeg har hørt at Omega urene ikke holder værdien så godt som f.eks. Rolex.
Derfor var forskellige Rolex ure inde i mine overvejelser, men jeg synes bare at Omega uret var flottere.
Jeg skal bruge uret dagligt og forhåbenligt beholde det i mange år, så det aller-vigtigste er min glæde ved det flotte design. 

Her er et par knap-så-skarpe billeder

İmage

İmage
Svar
#14
(11-12-2015, 12:44 PM)henrik21 Skrev: Jeg talte med Klarlund om pris, og fik et tilbud på 33.500 kr.
Det er ca. 10% højere end urværket.dk.
Jeg synes Klarlund's service har været fin. Jeg har været forbi flere gange og prøve andre ure (bl.a. forskellige Rolex modeller).
Det koster jo at drive forretning med god service, så jeg endte med at købe uret :-)

Hej Henrik

Tillykke med uret, jeg kan desværre ikke dine fotos - hverken på iPad eller PC Icon_e_confused

Jeg har meget respekt for at du vælger at give lidt ekstra for den personlige betjening samt oplevelse Icon_Up  god stil.
Jeg er ikke til tilhænger af at man bruger de fysiske butikkers tid og så at tage hjem og bestille via nettet. På et tidspunkt findes de butikker så bare ikke mere...

Men fedt ur - og blå skive er bare så COOL Icon_Up
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#15
Helt enig med Henrik herover og et stort tillykke med den lille ny Icon_party
Svar
#16
Takker  Icon_smil

Jeg prøver lige med billederne igen. Denne gang via photobucket.
Og jeg undskylder på forhånd kvaliteten og den manglende barbering  Icon_lol

İmage


İmage
Svar
#17
Så lykkes det med billede :-)


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#18
Rigtig flot ur stort tillykke  Icon_flag
İmage

Og velkommen i Omega familien. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)