Basel
#21
Super let i titanium! Icon_smil

İmage

/Mads
Svar
#22
Tung som bare fanden! Lavet til en sheik. Selvfølgelig.
İmage

Black on black on black
İmage

Flot ur, men hvor er det ærgerligt, at der står annual calendar på skiven!
İmage

Lidt mere farve.
İmage

Kan ærlig talt ikke huske historien Icon_e_biggrin1 Det er noget med, at det er Omegas "økologiske" ur?
İmage

Guld!
İmage

Globemaster i Zedna-guld.
İmage

Bagkassen af Globemaster.
İmage

Det var det, jeg fik taget billeder af, da jeg besøgte Omega fremvist af Issing! Tak til ham for den mulighed. Det var en fornøjelse! Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)