21-03-2015, 08:25 PM
|
Basel
|
|
21-03-2015, 08:43 PM
Tung som bare fanden! Lavet til en sheik. Selvfølgelig.
![]() Black on black on black ![]() Flot ur, men hvor er det ærgerligt, at der står annual calendar på skiven! ![]() Lidt mere farve. ![]() Kan ærlig talt ikke huske historien ![]() Guld! ![]() Globemaster i Zedna-guld. ![]() Bagkassen af Globemaster. ![]() Det var det, jeg fik taget billeder af, da jeg besøgte Omega fremvist af Issing! Tak til ham for den mulighed. Det var en fornøjelse! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)







